Vyhledávání

Kontakt

BD Poznaňská 434,435,436
Poznaňská 434/35
Praha 8, 181 00

bdpoznanska@gmail.com

Kontaktujte nás

Fixace úrokové sazby

25.10.2012 14:01

Vážení členové BD, chci Vám jen upřesnit nejasnosti ohledně konce fixace úrokové sazby. Na členské schůzi BD jsem Vás prý informoval o tom, že příští rok bude konec fixace. Ovšem myslel jsem tím za rok. Protože jak jistě víte úvěrovou smlouvu u Volksbank CZ a.s. jsme podepisovali v lednu 2011 a následně se v březnu 2011 čerpal úvěr na koupi domu a fixaci jsme si odhlasovali 3 letou. Ověřoval jsem ještě vše u pana ing. Mlcha z Volksbank CZ a.s. a ten mi potvrdil, že skutečně příští rok k datu 31.12.2013 nám končí fixace a tím pádem pak bude možné, splatit jakoukoliv částku v mimořádné splátce bez sankcí. Pro ty z Vás, kdo by měl zájem o mimořádnou splátku tento rok, mám informace v dalším odstavci nazvaném "Mimořádná splátka 2012"